Pensionering Kees van Kleij
Na bijna 10 jaar werkzaam geweest te zijn bij STS gaat Kees van Kleij per 26 juni.a.s. van een welverdiend pensioen genieten.
Wij danken Kees voor zijn jarenlange tomeloze inzet en wensen hem alle geluk en gezondheid voor de komende jaren.
Kees, bedankt!!!
Het STS team